Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P86a53v48e62l 51D87v53o79ř88á73k 5589345554400

Ono by bylo potřeba ještě porovnat náklady na výrobu pohonných hmot a ekologickou zátěž z toho plynoucí, s náklady na výrobu elektřiny a ekologické zátěže z toho.

Dále porovnejme technologickou náročnost výroby spalovacího motoru a všeho kolem toho (řízené vstřikování, katalyzátory atd.) s výrobou elektromotoru a baterií, baterie jsou v současnosti hlavním problémem.

Dále je tu problém s rozptylem tepla ze spalovacích motorů, má-li to vliv na podnebí, nevím (viz účinnost spalovacího motoru). Problémy s akumulací elektřiny řeší např. využití spalovacích článků, které lze teoreticky "krmit" vším možným.

Částice, vzniklé třením pneumatik, jsou samozřejmě v současnosti největším problémem. Ale řešitelným. Materiály na povrch vozovek a pneumatik s výhodnějšími vlastnostmi existují, ovšem jsou dražší.

Ale zamýšlet se nad kroky jistých politiků, kteří o této problematice nemají ani páru, to nic neřeší. Vezměme v úvahu, jaké "všimné" proudí do kapes některých vysoce postavených činitelů od naftařských spolků (Lukoil a pod.).

0/0
doporučit
15.6.2018 10:49







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.