Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P86a95v69e84l 21D93v79o89ř13á34k 5179135384260

Ono by bylo potřeba ještě porovnat náklady na výrobu pohonných hmot a ekologickou zátěž z toho plynoucí, s náklady na výrobu elektřiny a ekologické zátěže z toho.

Dále porovnejme technologickou náročnost výroby spalovacího motoru a všeho kolem toho (řízené vstřikování, katalyzátory atd.) s výrobou elektromotoru a baterií, baterie jsou v současnosti hlavním problémem.

Dále je tu problém s rozptylem tepla ze spalovacích motorů, má-li to vliv na podnebí, nevím (viz účinnost spalovacího motoru). Problémy s akumulací elektřiny řeší např. využití spalovacích článků, které lze teoreticky "krmit" vším možným.

Částice, vzniklé třením pneumatik, jsou samozřejmě v současnosti největším problémem. Ale řešitelným. Materiály na povrch vozovek a pneumatik s výhodnějšími vlastnostmi existují, ovšem jsou dražší.

Ale zamýšlet se nad kroky jistých politiků, kteří o této problematice nemají ani páru, to nic neřeší. Vezměme v úvahu, jaké "všimné" proudí do kapes některých vysoce postavených činitelů od naftařských spolků (Lukoil a pod.).

0/0
15.6.2018 10:49

SOUTĚŽ

BR17

Dnes je trendy přehnaná korektnost, říká Viktorie Besó. O její knížku si můžete zasoutěžit zde.

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz